Avbryt

Swish 1230471540
Kontonr Bankgiro: 5937-1187

Om Bullarens GoIF

BGoIF är en förening med många aktiva medlemmar i Bullarebygden med omnejd.
Tyngdpunkten i vår verksamhet ligger på barn och ungdomssidan, men även för de vuxna finns en hel del aktiviteter.
För att verksamheten i en förening skall kunna fungera, krävs det att många av medlemmarna ställer upp och delar med sig en del av sin värdefulla fritid till föreningen.
Inom BGoIF har vi många som lägger ner ett fantastiskt arbete som ledare eller som ledamöter i sektioner och styrelse, men det finns alltid plats för fler. Är du intresserad av att hjälpa till med något kontakta någon i styrelsen eller någon av de kontaktpersoner som finns under resp. aktivitetsområde.

Anläggningar
Kvännevi Idrottsplats
Tennisbana
Backa skola, Gymnastiksalen
Bullaregården

Verksamheten
På denna hemsida finner Ni några av de verksamheter som BGoIF bedriver.
Du kanske är intresserad av att starta upp någon verksamhet som du tycker vi saknar, eller har förslag på nya aktiviteter som du tror det finns tillräckligt underlag för ? Hör då av dig till någon i styrelsen.

Sammanfattning
Tycker du att BGoIF verkar vara något för dig ? Tycker du att vi ger barn och ungdomar en meningsfull fritid ?
Tveka då inte, bli medlem! Alla medlemmar är lika viktiga, både stödmedlemmar och aktiva.

TACK FÖR DITT STÖD !