Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 28 feb 2009 Daniel Å

En träningsmatch mot vårat lag, FC Hede är inlagd under övrigt i kalendern den 4 April klockan 15.00. På Kvännevi.

• 27 feb 2009 Andreas

Ett par stycken träningsmatcher ska vara bokade om jag inte har missuppfattat totalt. Datum och liknande har jag dock ingen koll på.

• 17 feb 2009 Bosse

Har Bullaren något träningsmatch på försäsongen eller?

• 10 feb 2009 Daniel Å

Jens, vi har bytt både lagnamn och hemsida nu. Vi heter officiellt FC Hede nu i registret och våran hemsida är www.laget.se/fchede.

• 12 jan 2009 Tanums FF

Tjena grabbar, ser fram i mot att möta er i april. Hoppas det kommer att gå bra för er i 6:an i år.

• 30 dec 2008 Lotta

Hej tänkte bara säga att lottningen till den mixade cupen i Ed är klar och ligger uppe på damlagets sida.

• 18 dec 2008 Christoffer Nyström

Fan va kul att Bullaren har ett herrlag igen, lycka till säger jag bara och hoppas mer klubbar kan ta efter er

Rapportera

• 16 dec 2008 kannan min idol!

Kannan är min idol!!!!!

• 14 dec 2008 Dano

Tjena, Kul att Bullaren ska ha ett A-Lag för herrseniorer igen. Är ni intresserade av en träningsmatch inomhus framöver så hör av er isåfall till mig. Vi vill ha motstånd inför våran serie i Januari.

Daniel 070-6441992

eller våran hemsida: www.svenskalag.se/tanumsff

• 10 dec 2008 Stig Aronsson

BRA JOBBAT BULLARN MED ETT HERRLAG I FOTBOLL. Skall det hända nägot så är det i bullarn. jag önskar er all fotbollslycka och en god jul :)